2010. február 7., vasárnap

Azt hiszem egy órán át voltam fent. Hallgattam ahogy aludt és félálomban mindenféle képek mászkáltak az agyamon át-kasul.Tudtam hogy már csak pár perc és elmegy, aztán megint négy nap...
Hevertem egy hónaljzugban, amin éreztem hogy most fújta be magát parfümmel. Kellemesen fűszeres,férfias illata volt. Meg, úgy szinte el lehet veszni a kezeiben...szívem szerint ott is maradtam volna. Ütemesen dobogott a szíve...azaz oroszlánszív és minden lélegzetvételnél lüktetett a mellkasa. Jó meleg volt, és tudtam hogy a legjobb helyen vagyok.
Azután eszembe jutott, hogy amikor elmegy biztosan álmos lesz. és hogy kábé 12 órát fog vezetni egyben...és akkor jöttek a képek. Ilyenkor úgy belémhasít,hogy ahogyan megkaptuk egymást, olyan könnyen el is lehet ezt venni.
Mert akkor már neki nem fog fájni...de nekem annál jobban. Vagy fordítva. Egyik sem jobb a másiknál.
Igazából semmit nem tehetek, csak szurkolni tudok, hogy ne ő legyen a mai kiszemelt. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog