2010. január 19., kedd

Fogalomzavar

A negyedik tanév elhozta a változások szelét, mindenféle tekintetben. Az emberek körülöttem mintha felnőttek volna egy nyár alatt. Mindenki picit félve gondol vissza elsős önmagára,remélve hogy kiderül,az valójában nem is ő volt. De mi voltunk...a baloghbélás fizikaórákkal,a temérdek matek karóval,a nyári barnaságunkkal,a gólyaavatóval,a kati napi plakátjainkkal.
És most itt vagyok negyedikben. Szürreális élmény.Én naív azt hittem, hogy ez sosem jön el...de valójában jó hogy utolért. Cselekvő szellemben akarok belevágni a nagykönyvben megírt dolgokba.
A nagykönyv első oldala:
          érettségi: az a folyamat,amely a nevével ellentétben nem teszi éretté a diákot,csupán 3 napi szenvedés és 2 hónap kávén élés után ürügyet szolgáltat egy orbitális-hányós bulinak. Meg persze a továbbtanulás legfontosabb eszköze. A pénz mellett....
       egyetem: a diák életének következő 4-6-8-10 éve,amikor néhány hónapot kivéve,amikor a seggén veszi a levegőt,a bulizásról,ivásról,töménytelen dugásról szól. Már akinek erre van igénye. De akinek nem,annak a tanulásról,kapcsolatépítésről,párkapcsolatról,közös/egyéni önálló élet beindításáról szól.
     köcsög állat tanár: Mindenki aki tanítja a diákot negyedikben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog