2010. január 25., hétfő

Hétvége röviden...
Educatio kiállítás: egy rakás szar. Részvétem, aki szintén elment,értelme semmi. Maximum annyi, hogy rájöttem nem mehetek Dubaiban egyetemre,mert horribilis a lakásbérlet és munkát csak építészmérnöki,orvosi,vagy jogi diplomával várhatok. De mehetek éhbérért egy adag indiaival szállodát építeni.Pedig egészen beleéltem magam.
Becstelen brigantyk: Szinte mámorosan a hatása alatt voltam mielőtt megnéztem volna és mialatt néztem. Aztán így harmadnap valahogy nem...Igazából nem vagyok filmkritikus,nem értek hozzá. Elvárások nélkül ültem le, pusztán az nyűgözött le előlegként, hogy egy egész más szemszögből fogom látni ezt az egészet. No meg tarantinotól az ember mégiscsak minőséget kap.
Az  arcomba is tolták a minőséget...Hollywood zsidó királyai filmen keresztül álltak bosszút. Volt ott minden...skalpolás,homlokba horogkereszt vágás. Jó-jó. De valahogy nem mondott semmit igazából a fanyar humoron kívül.
Ma este pedig naív fiatalként leülök anyával,kezemben a felvi könyvvel és kiválasztok 4 esélyes szakirányt. Mintha a jelen gazdasági helyzetben bármit is számítana a szakom. Mikor senki nem ott helyezkedik el,amire egyébként x évig készült. De azért hátha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog